14.12.06

شعارهای انتخابات

پنجشنبه، 23 آذر 1385
هیچ دقت کردین به شعارهای نامزدهای انتخابات؟ من که رفته بودم بیرون کلی لذت بردم از دیدن پوسترهای تبلیغاتی و بخصوص شعارهای روی اونها. رو پوستر یک خانم چادری خوش بر و رو نوشته بود"مدافع حقوق زنان و مردان. " انگار چند نوع جنسیت دیگه هم وجود داره. این فقط مدافع حقوق زنها و مردهاست. یکی بالای پوسترش نوشته بود " من هم شما را دوست دارم" نازی! کی قبلاً به این ابراز علاقه کرده بود که داشت جواب اونو میداد؟ " اصولگرایان اصلاح طلب" این یکی خیلی قشنگ بود. معادل بلندِ کوتاه یا چاقِ لاغر. انگار رای هر دو طرف رو میخوان. لطفاً موضع خودتون رو مشخص کنید. خر یا خرما؟
بازم بود الان دیگه یادم نمیاد. چون نصف شبه. به زور مغزم کار می کنه. این روزا خیلی زود خسته میشم. جلوی تلویزیونم خوابم میبره. قبلاً محال بود این اتفاق بیفته. پیر شدم انگار!
پ.ن: تلافی همه قهرمانهای رشته های دیگه رو کشتی گیرای آزاد درآوردنا! کیف کردین؟
پ.ن: من اشتباه کردم و گول خوردم و رفتم تو بلاگر بتا. همه عکسهای وبلاگ نازپندارم پریده. قسمت آپلود عکس بلاگر که مسدود شده. حوصله سایتهای آپلود رایگان هم ندارم. از بس که سرعت اینترنت اینجا پایینه.
پ.ن: این دیگه آخرین پ. نونه ! رفته بودیم برای بچه تخت بخریم. چه قیمتهایی بماند. وقتی می پرسی کار کجاست؟ خانمه با کلی افاده میگه کار ترکه. سفارشتون هم سه ماه بعد حاضر میشه. واقعاً وای بر ما که بازار صنایع چوبمون هم کشورایی مثل ترکیه از دستمون دارن در میارن. فکرشو بکنید یه نفر یه نمایندگی می گیره نه سرمایه ای میذاره نه ایجاد شغل میکنه. پول رو از من خریدار می گیره میره جنس رو از یه کشور دیگه برام میخره سه ماه بعد بهم تحویل میده. من هم ذوق می کنم که اجناس خارجی مصرف می کنم. خیلی لجم در اومد. رفتیم یافت آباد یه تخت مامانی و ناز تمام ایرانی برای فرزند خریدیم با یک پنجم قیمت تخت ترکیه ای .