5.12.06

رییس جمهور و رسانه ملی

سه شنبه، 14 آذر 1385
تو تاکسی نشسته ام. رادیو روشنه و داره یک برنامه پخش میکنه که در اون مردم تلفن می کنن و به رییس جمهور پیام میدن.
- الو می خواستم از آقای دکتر تشکر کنم که به شهر ما اومدن و نامه های مردمو خوندن.
پشت چراغ قرمزهستیم . یه پسر کبریت فروش به راننده ها التماس می کنه.
- الو از آقای احمدی نژاد تشکر می کنم که اینقدر به فکر افراد محروم هستن.
مجری با هیجان میگه: با ما تماس بگیرین و به رییس جمهور محبوب پیامتون رو بگید.
تو مطب، تلویزیون روشنه و اخبار بچه ها پخش میشه. دخترک زنجانی با دوستاش کنار دار قالی نشستن
- بابای من بیکاره، آقای احمدی نژاد میخواد نزدیک روستای ما کارخونه پتروشیمی احداث کنه. منم وقتی این خبر رو شنیدم تصمیم گرفتم با دوستام این قالی رو ببافیم و به آقای رییس جمهور هدیه کنیم.
شب مجری یه برنامه تلویزیونی از مسئولین کشور تشکر می کنه که چقدر با سرعت به مشکلات مردم گوش می کنن و رسیدگی می کنن.
- واقعاً باید مردم قدر این مسئولین رو بدونن که اینگونه به مشکلاتشون گوش می کنن و همین چه قــــــــــــــــــدر باعث دلگرمی مردم میتونه باشه که دولتمردان و مسئولین این دوره به فکر اونها هستن و ...
این دو سه هفته نمونه های اینجوری زیاد دیدم و متوجه شدم که رادیو و تلویزیون به طور گسترده ای داره از دولت حمایت می کنه. کاری که در اون دوره هشت ساله اصلاً نمیشد. نکنه میشد و من خیلی توجه نمی کردم؟ اما این مدتی که دور بودم به خوبی متوجه تغییرات میشم. این حمایت همه جانبه رادیو و تلویزیون از دولت شگفت انگیزه.