9.10.06

دو کلام حرف

دوشنبه،17 مهر 1385

درباره سریال نرگس باید بگم یه وقتهایی کیف داره که آدم از اینجور چیزا ببینه. واقعاً سرگرم کننده است و موقع تماشای اونها آدم به چیزی فکر نمیکنه. من که اینجوریم.

شیوا جان! اینقدر تلویزیون اینجا بین برنامه ها آگهی بازرگانی پخش میکنه که آدم از هر چی تلویزیون نگاه کردنه پشیمون میشه. در ضمن تو غربت که باشی هر چیز وطنی یه مزه دیگه ای داره. یه جوری به آدم میچسبه. موزیک وطنی، فیلم وطنی ، تئاتر وطنی. عاشق اینم که فیلمی رو نگاه کنم که توش تهران و خیابونهای تهران رو ببینم.

یه نفر جان! اگر من گفتم سریال نرگس آبدوغی بوده توهین به سلیقه مردم نبود. مردمی که به قول شما چون پول سینما رفتن ندارن مجبورن برنامه های تلویزیون رو نگاه کنن.( حالا بماند که اکثر فیلم های سینما هم دست کمی از سریالهای تلویزیونی ندارند) این سریال ها ساخته صدا و سیما است که با هدف ترویج فرهنگِ دلخواه اونها ساخته میشه. همون موقع که صدا و سیما داشت ترویج فرهنگ رفتار صحیح در خانواده و یا آداب آپارتمان نشینی می کرد با از اون دست سریالهایی که در پست قبلی نام بردم، همین مردم همه قسمتهای اون ها رو دنبال میکردن و با اینکه سریالهایی بودن که هفتگی پخش می شدن و نه هرشب، تعداد زیادی مخاطب داشتن. نمیدونم چرا آدم متهم میشه به چیزی که نیست و عقیده ای که نداره. انصاف هم خوب چیزیه. کاش متنی که اینجا نوشته میشه رو با دقت بخونید و بعد نظر بدین.