17.10.06

و نبوی blind date

سه شنبه،25 مهر 1385

دیشب نبوی، همان نبوی ستون پنجمی، یک برنامه استنداپ کمدی داشت که با اطلاع رسانی به موقع پونه عزیز ما هم بی بهره نماندیم. برنامه خوبی بود. جای دوستان به خصوص دوستان اصلاح طلب خالی. که اگر این نبوی اینقدر اصلاحاتی نبود کمی بیشتر دوستش میداشتم. احساس کردم طنزش آن گزندگی خاص یک طنز پرداز خوب را ندارد. انگار ملاحظه کار است. شاید هم چون داشتم با هادی خرسندی مقایسه اش می کردم به این نتیجه رسیدم. البته این نظر من بود چون همسر درست برخلاف من فکر می کرد. اصلاً این همسر عادتش است!

از مقدمه ای که ابراهیم نبوی دربرنامه اش در وصف ونکوور و ایرانی های مقیمش گفت خیلی خوشم آمد. خیلی با مزه بود. حیف که نمیتوانم بنویسم چون وقتی می نویسم خیلی بی مزه میشود. فرق قلم طنزپرداز با قلم یک آدم معمولی را می بینید؟ حتی چیزی که خیلی هم خنده دار است را نمی تواند در حدی بنویسد که یک ذره از آن نمک درش بماند. ( با این وصف عروس ناپلی ما خیلی استعدادش زیاد است ها. چون هربار که وبلاگش را می خوانم کلی می خندم. )

این برنامه یک خوبی دیگر هم داشت و آن این بود که من دوست نادیده ام پونه مهربانم را دیدم و بسیار مسرور گشتم. اگر بدانید چه کیفی داشت بقول پونه این Blind date!